Regulaminu

Napiwki

Napiwki są akceptowane i mogą być przekazywane osobiście lub pozostawione w recepcji, aby pracownik mógł je odebrać pod koniec dnia. 100% napiwku trafia do personelu. Obecnie nie akceptujemy napiwków pozostawionych na karcie.

Osoby poniżej 16 lat

Wszystkim osobom poniżej 16 roku życia musi towarzyszyć osoba dorosła, która uczestniczy w ich zabiegu. Nie wykonujemy żadnego zabiegu polegającego na stosowaniu lampy UV tj. zabiegu na bazie żelu lub przedłużenia paznokci u osób w wieku poniżej 16 lat.

Zwroty

Nie oferujemy zwrotów za usługi. Jeśli masz zastrzeżenia co do usług, zrobimy wszystko, aby to naprawić. Istnieje możliwość zwrotu zakupionych w Fifth Avenue produktów w terminie 14 dni od daty zakupu w stanie nienaruszonym i za okazaniem paragonu.

Bony upominkowe

Kupony upominkowe, które zostały zgubione lub skradzione, nie mogą być zastąpione lub anulowane, gdy kupon został zakupiony online lub w salonie, staje się własnością osoby, która go kupiła. Bony podarunkowe nie mogą być wymieniane na gotówkę. Prosimy zwrócić uwagę, że na naszych voucherach nie ma daty wygaśnięcia i można z nich korzystać w dowolnym oddziale Fifth Avenue.

Terminy zabiegów

Uprzejmie prosimy o przybycie co najmniej 5/10 minut przed godziną rozpoczęcia zabiegu. Jeśli z jakiegoś powodu spóźnisz się, zadzwoń lub napisz do nas, aby nas poinformować. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.

Rezerwacja grupowa

Akceptujemy rezerwacje grupowe, natomiast w momencie rezerwacji wymagane będzie wpłacenie minimalnego depozytu w wysokości 40 zł za osobę. Wszyscy członkowie grupy proszeni są o przybycie co najmniej 15 minut przed czasem spotkania, aby można było wybrać kolory z wyprzedzeniem, ponieważ mogą być wymagane wielokrotności jednego koloru. W momencie rezerwacji wymagany jest podział rezerwacji, dlatego najlepiej jest wysłać do nas e-mail z informacją, co konkretnie chce każda osoba i jak się nazywa. Uwaga - nie oferujemy zniżek grupowych.

Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.